November 28, 2011

Selamat Kawan :)

Salam ppl :)

Blup blup. Ada sorang budak tu kan. Dia kan. Dia kan. Dia sibuk suruh hapdate blog. Iyola. Mungkin terlalu rindu dengan tulisan keyboard aku. Kah kah kah. Atau mungkin dia kan, mungkin dia nak sangat aku hapdate sesuatu yang dia benci. Wei nyah! aku copy entry mu. haha

Bulan kelahiran,

Tp aku dh xsuka no 28,harap mklum.

No 4 plak skrg.

fake smiles !

Aku tak faham kenapa kau mesti benci tarikh ini nyah. Kenapa mesti nombor empat? Oh, mungkin angka empat ini sinonim dengan lelaki. Mungkin =="   *otak negatif*  Oh ya sebelum terlambat dan terlewat, aku ucapkan Selamat Hari Jadi. Selamat Hari Lahir. Selamat Hari Menetas nyah. Semoga segala perbuatan dan perlakuan diberkati oleh Allah SWT. Semoga Mok and Doter sama sama berjaya dunia akhirat. Sila terharu nyah.

sumber : SINI
Darjah lima tahun 2001. Idil Farhan, Aku dan Fara Azrin. Pelajar Tahun 5 edisi baru. Fara si bedak putih.  Haha. Dan kau nyah. Si Penjahat. Sangat tidak berkenan dengan perangai kau dulu nyah. Sangat. Kau seorang pembuli. Kau seorang pengkhenak. Kaulah segala-galanya. Iyolah, mana taknya segala benda yang kami (pelajar perempuan) buat pasti akan tinggal sejarah atau mungkin lebih dikenali sebagai kenangan. Ya kenangan. Setiap kali berkumpul pasti ada gelak ketawa di sebalik kenangan ini. Kau Si kuku panjang terrrrsangat  nakal. Bermacam macam idea timbul di kepala si nyah ini semata mata untuk menyakiti hati kami. Entah. Dulu bila difikirkan balik boleh je aku lawan balik segala perbuatan kau tu. Tetapi atas dasar belas kasihan. Aku diamkan saja.

Nyah : Terima kasih kerana menjadi saem aku. Terima kasih sebab walaupun hanya setahun (awal tahun 2001 - akhir tahun 2001) aku kenal mu, tapi mu masih tidak menyombong sapa loni. Terima Kasih Bro. Ok bro, tak payahla nak tacing bagai bila aku dah hapdet entry blog aku ni. Tambah lagi entry ni ditujukan untuk mu bro. Dan paling penting tak perlulah nak cankap luai dengan aku. Kita sama sama ore kelate. Kah3
p/s: Deme kirim salam!

Mood : Dapat selai baju Man.Utd hari ni :) Thanxs!


No comments:

Post a Comment